wtorek, 4 października 2016

Mam dla ciebie świetną radę, koniecznie musisz tak to zrobić.





Wszyscy odradzali mi szybki zakup rzeczy dla dziecka, mówili "jeszcze będziesz miała czas",  a ja wierzyłam im, bo przecież wiedzą lepiej, mają doświadczenie. Miarka się przebrała, gdy usłyszałam: "nie kupuj za szybko rzeczy dla dziecka, poczekaj do 8 miesiąca", "a co jeśli kupisz rzeczy, będziesz miała je w mieszkaniu, a dziecka nie będzie?"


Miarka się przebrała. STOP!

Rady i genialne pomysły w miarę rozsądku i cierpliwości wysłucham, lecz na tym się skończy. Mam swój własny rozum i nigdy ślepo nie wierzyłam we wszystko co mi inni mówią. Nowa rola, całkowicie nowa sytuacja próbowałam poradzić sobie z nią tym żeby słuchać doświadczonych, ale zapomniałam o najważniejszym, nikt nie był i nie będzie w takiej sytuacji jak ja ani nie jest mną.
Teraz wiem, że warto słuchać. Słuchajmy innych i przemyślmy to co nam powiedzieli. Co dalej z tym zrobimy zależy od nas samych.Cieszę się gdy pytam kogoś o zdanie bądź radę to ją uzyskuję rzetelną z taką intonacją i doborem słów, ze nie czuję się zobowiązana tak działać jak mi poradzono. Lecz najgorsze gdy słyszę "tak jest lepiej, tak powinno być, zrób to tak..."

Cieszę się, że jednak zmądrzałam. Według mnie późno, ale jednak w samą porę.
Wszystkim ciociom dobra rada dziękuję za wszelkie podpowiedzi i udoskonalenia. Są dla mnie ważne.

Mam dla Ciebie dobrą radę- idź własną drogą.
Ścieżką, chodnikiem bądź łąką, nie musisz nawet iść, można pełzać, spacerować, biec bądź jechać. Decyzja należy wyłącznie do Ciebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz